onsdag den 9. marts 2016

Iris


Iris

Jeg elsker iris. Jeg har desværre ikke mange men ønsker mig flere. Jeg er sådan en, der har en laaaaang ønskeseddel hvert år til min have. Jeg skriver ned i en lille bog hvert år, hvad jeg ønsker mig. Nogle ting anskaffer jeg eller får i gave, andre ting er ikke længere aktuelle. Sådan er det med en have og mange andre ting i livet. Man ønsker sig noget og med tiden ændrer det sig til noget andet. 

I dette år går et af mine store og vedvarende ønsker i opfyldelse, nemlig et drivhus. Der er nu lagt klinkegulv og så kommer drivhuset op at stå i løbet af næste uge. Jeg har været på loppemarked og købe fine havemøbler. Jeg skriver og lægger billeder ind snart.

Hav en skøn og solrig onsdag eftermiddag:-)



2 kommentarer:

  1. Skønt at du nu får et drivhus, det hører vi nok mere om.
    Dine iris skal nok blive til flere i løbet af et par år.
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet
  2. Hej Lisbeth
    Jeg synes ikke rigtig der sker så meget med de iris, men tålmodighed hjælper vel altid. Jeg har temmelig leret jord og jeg tror egentlig ikke løgene er så vilde med det.
    Du kan tro du vil høre mere om drivhus:-)

    SvarSlet