tirsdag den 17. marts 2015

Vente-sysler


Jeg har lige siddet og sorteret frøposer i dag. Dem, der snart skal sås, dem der skal forspires og dem, der skal sås i maj. Jeg har i år, som sidste år, købt frø på nettet. Jeg var sidste år meget tilfreds. Så snart jeg har gjort mine højbede klar og jorden er en anelse varmere skal jeg så dild og radise.
Her er mit storkøb.


Jeg har også flettet mig en fugleredekurv i rød og grøn pil. Hmmm skal den bare stå som en skulptur eller skal den plantes til?
Jeg har nemlig været på indkøb. Hornvioler og krydderurter.

Hav en dejlig dag:-)


2 kommentarer:

  1. Hej Birgitte,
    Sikke dejlige blomster du har købt. At flette sin egen kurv - wauv den er da et kunstværk.
    Sælger du også pileflet?
    Glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  2. Tak tak, nej jeg har været på pilefletkursus og den er et af resultaterne...jeg valgte at plante den til i øvrigt:-)
    Hilsen Birgitte

    SvarSlet