lørdag den 21. marts 2015

Hokus pokus krokus....

Endelig kom de. Alle mine krokus. Jeg har plantet rigtig mange i efteråret, synes jeg. Jeg havde regnet med, der kom flere. Men fine er de. Vil de brede sig ? Jeg ønsker mig tæpper af krokus, for de er så fine. 


Under mit nyplantede æbletræ er plantet i hvid, blå og lilla.

En kridhvid yndighed:-)

Min favorit. De er store, De er skønne i de forskellige lilla nuancer og streger, 

De lilla er lidt "slaskede" i det men stadig fine.

Sikken et kunstværk:-)



Sammen med rosernes bare ben:-)
Den forgangne uge her på Fyn har budt på det fineste vejr, en fantastisk solformørkelse og en have i gang. Dejlig uge. I dag blæser og regner det. Så er det godt at man kan hygge sig med billeder af alt det fine fra ugen og kigge på haveblogs.

3 kommentarer:

  1. Ja det er flotte krokus, og de skal nok brede sig, hvis du passer på ikke at luge de små op, som står ved siden af. Alt det der ligner græsstrå i mellem dine krokus, er dem som vil blomstre om et år eller to, så vær varsom med lugningen. Især på sidste billede kan an se, at der er mange frølinger.

    SvarSlet
  2. Tak fru Høneballehaven. Det ser jo lovende ud:-)

    SvarSlet
  3. Fine billeder af den lille forårsbebuder i solskinnet.

    SvarSlet