mandag den 14. april 2014

Lækkert grej

Uha - dagen startede kold. Rapsmarken lige uden for min stue er dog lige på spring til at vise sit selvlysende gule hav. Mon ikke det sker i løbet af ugen.

Jeg fandt disse to dejlige vandklander i metal. De er så fine. Jeg vil stille en på terrassen i haven og en på min lille terrasse foran huset. Det er en nydelse at have noget smukt grej at kigge på. Det gør arbejdet sjovere, synes jeg:-)

Dagen sluttede dog i fuld sol - jeg synes rapsmarken er en anelse mere gul....


Hav en dejlig påske:-)

2 kommentarer:

  1. Hej Birgitte
    Hvor må det være skønt at have udsigt til en rapsmark. Kanderne ser meget fine ud. Jeg kan godt forstå, at du er glad for dem.
    Ha' en dejlig aften

    SvarSlet
  2. Tak for besøget hos mig, jeg må også lige kigge ind til dig. Det var godt nok nogle flotte vandkander.
    Rapsmarker har vi også lige omkring os, de er smukke, men har en ret kraftig duft, som jeg ikke bryder mig om.
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet