lørdag den 8. marts 2014

Min have og jeg

Jeg er havemenneske - elsker frodighed og at rode i jorden. Jeg elsker også bare at sidde stille i haven og nyde den. Det kan jeg selvom min have på ingen måde er perfekt.

Jeg elsker gamle haver, der er vokset op. Jeg har en helt ny. Hvad skal jeg stille op med den?

Her på siden vil jeg prøve at give bud på, hvad der kan gøres for at få hygge ind i haven. Jeg eksperimenterer og har gang i mange projekter. Det er heller ikke meningen, jeg skal blive færdig lige med det samme.

2 kommentarer:

  1. Hej Birgitte
    Jeg har lagt mig som fast læser hos dig, da jeg da gerne vil følge med i dine havedrømme ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for. Jeg er jo ganske ny blogger og ind i mellem er det måske ikke lige kønt det der kommer ud her i bloggen, men øvelse gør mester, ligesom i haven.

      Slet